Koncertna promocija na tapeti: gremo še v tisk?

5. april 15:00

V studiu Radia Študent bo v nedeljo tekel pogovor o promocijskih praksah: kako Tržačan, Zagrebčanka in Ljubljančana razmišljajo o oglaševalnih pristopih? Vemo, da so taktike različne – digitalna promocija proti tiskani – in da so prakse promoviranja precej raznolike že samo na ravni glasbenih dogodkov. Zato smo sestavili pester nabor sogovornikov in sogovornic, ki bodo vsak iz svojih izkušenj poskusili priti do odgovora na vprašanje, ali se bolj splačajo spletne objave ali tisk.
 

nina
<strong>Nina Maštruko</strong><br /> Soorganizatorka koncertnega cikla ZEZ (Zavod za eksperimentalni zvuk) v KSET-u v Zagrebu
dominika
<strong>Dominika Maša Kozar </strong><br /> Vodja založbe KAPA Records, šefinja za digitalni marketing festivala MENT
Marco
<strong>Marco Valva</strong><br /> Promotor in agent pri agenciji YEAH iz Trsta in redni gost koncertov po Ljubljani
Tilen
<strong>Tilen Ločniškar</strong><br /> Sodelavec podtalnih promocijskih akcij za elektronske klube, ki bo lahko nudil pogled tudi iz bolj komercialnih projektov